Ziyarette konuşan AK Parti İlçe Başkanı Mesut Ekrem, yıllarını Partimizin çeşitli kademelerinde görev yaparak geçiren önceki gün yapılan atamayla Ak Belde A.Ş. Müdürü olarak görevine başlayan değerli arkadaşımız Fevzi Bora’ya Belediye Başkanımız Bilal Soykan’la birlikte teşkilat olarak hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Çalışma hayatı sürekli başarılarla dolu olan değerli arkadaşımıza yeni görevinde başarılar diliyoruz dedi.
Ak Belde A.Ş. nin yeni Müdürü Fevzi Bora’da ilk ziyaretçilerinin Belediye Başkanı Bilal Soykan ve Teşkilat Başkanı Mesut Ekrem ve Teşkilat üyelerinin olmasının kendisini mutlu ettiğini ve çalışma şevkini arttırdığını belirterek, yapılan ziyaret beni son derece sevindirmiş ve mutlu etmiştir dedi.



























