Akyazı Devlet Hastanesinde erkek hemşire olarak görev yapan Türkiye Vücut Geliştirme şampiyonu Ahmet Yüksel’in tayini Ankara Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesine çıkınca mesai arkadaşları Rambo hemşire için bir veda yemeği düzenledi.
Akyazı’dan atandığı Ankara’ya giden rambo erkek hemşire sosyal medya hesabından şunları yazdı “ 4 yıl boyunca hizmet ettiğim Akyazı Devlet Hastanesinden ayrılma zamanı geldi. 4 yıl içinde iyi,güzel, tatlı ve acı günlerimiz oldu. Yine 4 yıl içinde gerek mesai arkadaşlarım arasında ve gerekse Akyazılılarla güzel dostluklar ve arkadaşlıklar kurdum. Mesai arkadaşlarımı anlatmaya kalksam inanın defterler yetmez. İyi ki sizi tanıdım. İyi ki sizler vardınız. Bu kardeşiniz sizleri asla unutmayacak. Sizlerde bu kardeşinizi unutmayınız. Herkese hakkımı helal ediyorum. Sizlerde haklarınızı helal edin. Veda yemeği organizasyonunda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum”


























