Akyazı Magazin
Giriş Tarihi : 19-02-2016 23:45   Güncelleme : 19-02-2016 23:45

MADANOĞLU BAŞARILI ÖĞRENCİLERİNİ YEMEKLE KUTLADI

Madanoğlu Orta Okulu 2015-2016 Eğitim-Öğretim yılı birinci dönemde

MADANOĞLU BAŞARILI ÖĞRENCİLERİNİ YEMEKLE KUTLADI

  5-6-7- 8. sınıf ların başarılı olan öğrencilerinden ilk üç dereceye girenler ve TEOG sınavında başarı gösteren öğrencilerini düzenlediği bir yemekle ödüllendirerek kutladı.

 Okul Aile Birliği Başkan ve üyeleri ile Okul Müdürü Hüseyin Çakmak ve bazı öğretmenlerin hazır olduğu yemekte konuşan Okul Müdürü Hüseyin Çakmak sizler çalışmalarınızın mükafatını gördünüz ve hem bizim ve hem de velilerinizin göğsünü kabarttınız. TEOG sınavındaki  başarınız ise hepimizi mutlu etti. Sizleri tebrik ediyorum. Bu başarınızı ikinci dönemde de devam ettirmenizi bekliyoruz şeklinde konuştu. 

SALİM ÖZYILMAZSALİM ÖZYILMAZ